24 september 2010

GARH!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har inte riktigt haft lust för att sitta och knappra här. 
Men det finns inte så mycket att uppdatera er med heller.
  • Jag är ett år äldre (WOHO!, NOT!) vad spelar det för roll? 
  • Bubbelubb har varit hemma på sista permis och nu är det sluttampan kvar. 
  • Magen växer och bebis sparkar för fullt
  • Den förebannade halsbränne-satan har kommit...


Det var det som skett och inte fan va de intressant heller?
Jag vet inte hur jag ska bli av med halsbrännan för det är den som stör mig mest.

Någon som har tips?


har hört att Lingonsylt och mjölk ska vara bra.. Men då krävs det ju oxå att man ska kunna få upp syltburken, eller hur?!



2 kommentarer:

  1. Precis vad jag tipsade Nathalie om:) Be grannen om hjälp! Haha! Kram Katrine

    SvaraRadera
  2. Riktig mage du ligger inne med nu gumman:)

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers