26 september 2010

V 25

Tiden rusar förbi tycker jag. Samtidigt som det är skönt så vill jag att de ska sakta ner liiiite iallafall.
Älsklingen har som sagt varit hemma på sista permis och nu är det endast 6 veckor kvar sen kommer han hem på heltid. WOHO!

Men samtidigt tycker jag att graviditeten har gått alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med. Idag har jag gått in i v 25 (24+0) och det är 15 veckor kvar till den lill* ska ut. Det kommer gå med en väldans fart misstänker jag. Imorgon är det dags för nytt besök hos BM och nu har jag skrivit över mig till Lyckeby så det blir väl ett lite längre möte imorgon än vad det egentligen skulle blivit.
Hoppas på att det blir Blodtryck, Blodvärde, vikt , sf-mått och hjärtljud imorgon.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har varit hos Tina en sväng och umgåtts. Sen lånade jag hennes moped för att köra ner till min underbara Rebecca på lite kaffe och skitsnack.
Sen puttra bort till Willys för att köpa lite mjölk till Tina.
En kvällskaffe blev det hos lilla moster med :)

Nu ligger jag nerbäddad och sneglar på Kungarna i Tylösand :)

Ska strax sova, klockan ringer 8 imorgon :)

Godnatt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers