8 januari 2011

Återbesök

Nu sitter jag här och har precis gjort dagens mat till lillan. 12.45 kommer taxin och hämtar oss då vi inte får åka kollektivt med henne pga av att RS-säsongen har börjat.
Men idag/imorgon får hon förhoppningsvis vaccinationen mot RS.
Så kan jag börja gå ut nästa vecka, istället för att sitta isolerad. Inte för att jag hade velat dra ut henne i det väder som har varit, men bara tanken av att "jag kan om jag måste". Nu känns det lixom lite förbjudet.
Men sen skulle vi vara vaksamma på att det finns ju även andra förkylningar..
NO SHIT SHERLOCK?!

Självklart ska jag dra med henne till den plats som är mest riskfyld för förkylningar! Och jag ska dra med henne på stora folksamlingar.. nope, det är inte tanken.

Men men, nu denna sista timmen, så känns det konstigt att veta att jag ska sova på sjukhuset inatt. Vi har "bara" varit hemma i 6 dagar.. men konstigt nog så känns det som om vi alltid har varit hemma.

Och sträcker vi oss ännu längre tillbaka, ja då minns jag inte ens att jag varit gravid.. Jag kan inte se mig själv gravid.. Konstigt det där.. att man glömmer..

men en sak som jag vet, jag saaaaaaknar hennes mysiga rörelser..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers