22 februari 2011

♥Dag 11 - Mina favoritbloggar♥

Som jag tidigare har skrivit så har jag inte suttit så värst mycket vid datorn på senaste tiden.
Men när jag väl tar mig tid att läsa andra bloggar så läser jag de jag hamnar på i stort sett.

Men några favoriter har man ju!

  • Katrine, En kär vän sen måånga år tillbaka. Bloggar om sitt liv med sambo och två döttrar. Medgångar och motgångar. Väldigt öppen som står för vad hon tycker! En blogg som är underhållande att läsa!
  • Therese, En härlig tjej jag träffade på neonatal i Lund när jag låg där nere med Felicia. Tråkigt nog fick vi kontakt sista dagen som vi var där. Men jag lämnade en lapp med min facebook och mitt telefonummer om hon ville ha fortsatt kontakt. Och det ville hon. Så snart kommer hon och hennes son, också förtidigt född, Rasmus upp och hälsar på!
  • Kissie, En av sveriges största bloggerskor. Ett måste när jag sitter vid datorn. Man måste ju kolla vad hon senast har hittat på för knasigheter. tex hennes omtalade barnmatsdiet!
  • Sandra, En gammal klasskompis från låg-högstadiet som bloggar om sitt liv som mamma till Sam. Enligt henne själv så skriver hon inget intressant. Men som en annan som har barn, så finns det en del gemensamt och det är skönt att läsa att man inte är ensam om "skrikiga barn som vägrar sova"

Ja, det är väl dom jag brukar läsa.. Brukar visserligen hamna på en runt 100 bloggar när jag verkligen är i mitt esse.. Men sånt lägger man inte på minnet.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers