28 februari 2011

♥ Dag 13 - Min vecka ♥

Måndag: Idag vaknade jag redan vid 8, pigg som en lärka för 4e dagen i rad!!
Varit på BVC och fått vikt, längd och hof på Felicia. Sen handla på ÖB och sen hem och tvätta och laga mat!

Tisdag: Inga planer direkt. Kanske träffa sandra en sväng? Och hämta skylten i barnvagnen?

Onsdag: Inga planer.. Hämta skylten till barnvagnen?

Torsdag: STORA PLANER!!! Klockan 13.22 ska jag möta Therese och Rasmus inne i stan! Då kommer hon och ska stanna här 3 hela dagar!!

Fredag: Upptagen med äventyr med Therese och Rasmus!

Lördag: Upptagen med äventyr med Therese och Rasmus!

Söndag: Upptagen med äventyr med Therese och Rasmus, + ett tråkigt hej då! :(

Detta är min vecka... än så länge..

1 kommentar:

  1. Mycket som händer när jag kommer upp gumman! Inte lång tid kvar nu! :) <3

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers