4 februari 2011

TIDSBRIST

Jag känner mig så hemsk som inte har bloggat på ett tag nu. Men jag har haft ganska svårt att få tiden till att räcka. Det har varit mycket pillande och donande med flytten, planera och boka släp.
Sen kände jag tidspressen.. jag skulle vara med på slutbesiktningen på den nya lägenheten 8.30 och därefter få en nyckel. Sen gå i rask fart upp till min gamla lägenhet för att där vänta in Jonas som skulle köra, men han vart lite sen. Så jag tyckte ju då att vi fick stressa attan i o m att jag skulle ha min slutbesiktning 10.30 och då ska min lägenhet vara tom OCH städad.

Hursomhelst, VI HANN!

Men nu är det plocket i denna lägenheten som tar all min tid. Och lillan då förstås, som har sin första förkylning "/
Lilla stackaren, jag har gjort koksaltslösning till henne idag och det tyckte hon iinte om..

Nu är ni lite snabbt uppdaterade, jag återkommer när tiden finns till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers