4 mars 2011

Äntligen är dagen här!

Klockan halv 7 imorse gick vårt alarm, dvs Felicia skulle ha mat!
Men hon somnade om igen och likaså jag , men jag va smart nog och ställde klockan på 10.15.

Upp och göra kaffe... eller ja, linus gjorde kaffet.. sen var det dammsugning, moppning..

Äntligen blev klockan 13.22 och tåget från lund anlände! Och ut kommer min underbara Therese!!

Det var inte det minsta spänt mellan oss som jag trodde.. utan vi blurrade på som om vi aldrig varit utan varandra. Tog bussen hem och hon installerade sig hemma och genast tog hon sig an Felicia. Jag fick ta Rasmus, den lille sötlöken!

Sen begav vi oss upp till Milla efter en god middag och nu sitter vi här igen. Börjar bli lagom trötta.. efter en dag fylld med skratt och fnatt..


Jag har pratat skånska.. (läs försökt) och hon karlskronitiska :D

Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers