28 april 2011

Till min älskade Linus



Vi stöter på problem. Vi har motstånd. Vi tjaffar och vi skrattar. Men för var dag som går, så älskar jag dig bara mer och mer.
Vad gjorde jag innan jag fann dig?
Tillsammans har vi skapat den mest under
baraste flickan i världen, vår dotter.
De senaste 1½ åren så har vi haft det extra svårt. Ett stort prov som visat sig vara värt att kämpa för. Min kärlek till dig idag, går inte beskrivas med ord. Men jag vet att jag känner likadant idag, som jag gjorde för 2 år och 4 månader sedan. Fast nu ÄLSKAR jag dig, då tyckte vi om vara
nn.
"tycker om", kommer du ihåg det?
Baby, min underbara älskling!
Du vet så väl att jag älskar dig och jag ger inte upp i första taget. Jag finns vid din sida i vått och torrt. Jag stöttar dig till 100%.
Det är du och jag! Och ingen ska komma och säga något annat.

Vi mot världen!

DU, JAG & FELICIA


Glöm aldrig det älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers