27 maj 2011

Hej och hemskt mycket förlåt!

Förlåt Förlåt Förlåt!

Det har varit en hemskt dålig uppdatering här! Fy skäms på mig!
Felicia är helt frisk!!! Jag likaså!
ÄNTLIGEN!

Hon har gått upp till 6050 gram nu! Vägde henne i måndags. var där igår (torsdag) och då hade hon inte gått upp mer. Så hon står stilla på 6050 gram. Och det har sina förklaringar.
Vårt lilla monster når nu sina fötter, och hon rullar snart runt. Så alla kalorier går ju åt där. Hon ligger inte och fetar sig längre hehe!

vad har annars hänt här?

Linus har fått jobb! Han började i måndags så nu är det baaara jag och Felicia på dagarna. Men vi har fått riktiga mysiga rutiner hon och jag på morgnarna!
Hon vaknar väl runt 7-8 tiden, får då en flaska! När hon ätit klart så bäddar jag ner oss bägge två i sängen. Och oftast somnar vi båda om! Så härligt. Inget gnäll inget skrik på morgonen! Det orkar jag absolut inte med. Är man inte lagom trött redan när man vaknar? ;)

Felicia har börjat göra framsteg som jag skrev här ovan.
Var på utvecklingskontroll igår.. 6 månaderskollen, fast hon egentligen bara är 4 månader korrigerad ålder.
Men hör och häpna, hon har hämtat upp halva sitt liv! Hon är 7 månader på riktigt! Det är lite SMÅ saker som fattas annars är hon fullt ut en 7 månaders bebis! Och kan ni förstå hur skönt det är att höra?

Vi har alltså en bebis på 7 månader.. i lite mindre format ;)

Felicia leker numera monster och försöker skrämmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers