30 maj 2011

Irriterad på allt?

Detta inlägg kommer ni kanske inte fatta så mycket av.

Det finns tjejer som jag stör mig på, som har en viss tendens till att ragga på upptagna killar. Dessa tjejer har ju ingen respekt för familjelivet? Jag tycker synd om de tjejer som har män som tycker att dom står i ett vägskäl pga av respektlösa tjejer.
Att smälla dom skulle kännas underbart skönt, men man tänker ju på sin framtid.
Låta det vara kanske är det bästa? Men ska jag ändå hälsa på denna människa när gång vi ses?
Tjejer som gör såhär, kanske inte inser vad felet i det hela är, dom raggar ju bara, eller?
Då är ju min fråga, är det så JÄVLA svårt att ragga på någon som är singel?

Graviditeter..Många tjejer drömmer om att en dag bli gravid, andra vill inte. Det finns dom som längtar så mycket att dom börjar må psykiskt dåligt över att inte det kan komma till skott.
En del tjejer har fasta mönster om vad som SKA passa dom och vad som inte ska passa dom. Önsketänkande. Om kön? Om namn?
Att få barn, eller rättare sagt, att bli gravid, innebär en "risk" på 50-50% att få en pojke eller att få en flicka.
Vad vill du ha?
"ETT FRISKT BARN MED 10 FINGRAR OCH 10 TÅR"
Det är ett svar jag önskar att alla blivande föräldrar hade svarat.
Varför längta efter ett visst kön? Det är ju 50-50? Och det vet ni ju om?
Inget är genetiskt, inget är en självklarhet..

Mormor - son, son, dotter, dotter
Mamma - dotter, son , son
Min kusin - dotter, son
Jag - dotter först
Min moster - dotter, dotter

Finns det en självklar linje här?
Absolut inte.. jag kan ju inte förutspå vad mitt nästa barn har för kön eller mina syskons barns kön..


1 kommentar:

  1. Håller med dig till hundra gumman! Kram Katrine

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers