16 juni 2011

Dagen har gått fort. Mamma kom hit runt 10tiden och tog lite kaffe och lämnade sina hundar här då hon skulle iväg till läkaren. Men hundarna trivdes ganska bra här.
Efter en stund då Felicia somnat så fick jag för mig att jag skulle leka frisör ;)

Trixie fick en borstning och en toffs i huvudet. Och Sakke fick en ordentlig borstning och en toffs han med. Men han gillade inte de så mycket, men det satt där den satt ;)

När mamma kom tillbaka tog vi lite kaffe till och pratade om morgondagen. Hon ska nämligen låna Felicia 24 timmar. Mammas lilla fis!
Var ju evigheter sen hon sov borta. Jisses, tror det var mars? haha, under vår tapetsering.

Men det kommer säkert gå hur bra som helst, annars så kör hon väl hit med henne igen?

Nu väntar jag på att moster ska höra av sig om att hon kör, för då ska jag baka ner Felicia i bilstolen och sen ska vi ut till Sturkö en runda och hälsa på morfar och Anita!

Och vet ni vad? Jag har fått sjuka musikbegär idag!

Lasse Stefanz??!!!??!!

Jag som HATAR dansband?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers