7 juni 2011

Klockan 6 idag steg jag upp ur sängen. Lillan vaknade, men somnade om så jag passade på att ta en kaffe med älsklingen innan han stack iväg till jobbet.
Sen var det ju meningen att jag skulle lägga mig igen men fastnade framför TVn. Men slumrade till efter en stund.
Vaknade nästa gång av lillan och då kvar klockan 10! :) Sovmorgon! HÄRLIGT!

Sen kom Izzy förbi på en kaffe och bakelse! Jätte härligt att kunna träffas!
Sen kommer hennes lille bebis i september så då får Felicia en kompis till att leka med! Hur nice är inte det då?

Väntar på att klockan ska gå så min moster kan sluta jobba, ska upp dit en sväng på lite kaffe och rulla :)

Nu galer min prinsessa, hon vill nog ha lite mamma-dotter mys nu :)

Hon säger även mamma nu :) eller ja

Ma-a-a-mm-aaaa

Tar det som mamma trots att det är lite stamning! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers