10 juli 2011

Blod är tjockare än vatten...visst

Söndag, sista vilodagen...för Linus iallafall hee hee!!
Nej, men det är tråkigt att helgerna går så fruktansvärt fort! vart tar tiden vägen lixom?
Nu håller vi på med vår söndagsmiddag, Tacos! :)
Vår söndagstradition, Tacos och BigBrother, men nu är det sistnämnda slut, och palla kolla på reprisen lixom.
Så det får bli det som finns på tv helt enkelt och ikväll ska det tydligen vara någon thriller.
Just för tillfället känner jag mig ganska splittrad, jag vet varken in eller ut.
Måste man bry sig om familjen? Jag tror inte jag gör det längre!
Min familj, den är vrickad och allvarligt talat så finns det ingen som är bättre än någon annan. Alla pratar om varandra, och hur kul är det i längden?
Nu känner jag att jag vill ta avstånd från detta, men detta kräver ju då att jag klipper banden med min familj. Och det får nog bli så, för nu har det runnit över!
Jag orkar lixom inte med detta, TÄNK om Felicia varit 3-4 år gammal och fått sitta och höra på allt det snacket? Nej fyfan säger jag!
Att jag blev utsatt för skitsnacket som liten, det kan jag ta, men min dotter ska fanimej inte blandas in i detta!
Så därför klipper jag banden och säger adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers