25 juli 2011

Raska steg :)

Idag så har Felicia och jag varit på långpromenad. Vi gick först till amiralen för att hämta ut ett paket på Lindex från Libero-klubben, för att sedan ta bussen till Verkö.
Men när bussen väl kommer så är det en rullstol på bussen vilket gör att jag inte kan komma på bussen med vagnen. SATAN! va min tanke då.

Kollade tabellen och då vart det 30 minuter till nästa buss skulle komma. Men att stå stilla med vagnen i den värmen som varit idag, det hade varken jag eller Felicia gillat. Så jag riktade min kos mot Verkö i tanke om att sååå lång tid kan det inte ta? eller?

Men jo då, med rask takt och väääldigt högt tempo, tror till och med bilisterna som såg mig blev anfådda, så tog det oss 40 minuter att gå ut till Toras väg.

Tog sedan bussen hem, pallade inte gå hem xD

Kommer hem, och käkar lite, sen ut och gå igen fast denna gången upp till kronotorp och sen hem igen. Och för att verkligen kolla hur duktig jag varit idag så kollade jag på www.hitta.se för att se hur långt jag gått allt som allt idag.

Ut till Verkö är det 5,0 km exakt, och upp till kronotorp är det 1,2 km så alltså har jag gått 7,4 km idag! Duktigt va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers