6 september 2011

Kär & Galen

Vi kan bråka, vi kan skrika. Vi kan munhuggas så det bara skriker om det. Men aldrig att min kärlek till dig svalnar. Vi har gått igenom på tok för mycket för att lågan bara ska blåsas ut.
Visst har man varit kär förut. Men med dig är det annorlunda. Låter säkert som en klyscha som alla säger. Men med dig är det verkligen annorlunda. Vi har tillsammans skapat den vackraste varelsen på denna jord. Vår dotter Felicia Mikaela Elisabeth.
Vi har varit ifrån skilda i nästan 11 månader. Men vår kärlek växte sig bara starkare.
Du är allt jag har och allt jag vill ha. Utan dig och vår dotter tror jag inte att jag skulle fungera.
Jag tror vi är en *perfect match* För du vet vad jag känner och tänker utan att jag behöver säga något. Du vet när något tynger mig.

Du är min klippa Linus. Utan dig vet jag inte vart jag hade varit. Förmodligen väldigt vilse!
Tack för att du kom in i mitt liv och visade mig vad riktig kärlek är!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers