28 februari 2012

Fått en fixidé

Som de flesta vet så håller jag och älskling på att renovera ett rum på nedervåningen som ska bli stora tjejens rum. Alltså blir det att Felicia sedan kommer ta över hennes nuvarande rum då.
Jag har nu fått en fixidé för mig att jag ska köpa tyger och grejer till alla 4 barnen och sy nya gardiner till dom..

Så nu sitter jag och kikar runt på både tradera, ellos och halens. Har väl hittat tyger som faller mig i smaken, men det är ju ungarna som ska välja tycker jag?

hursomhelst, sen tittar jag även på väggdekorationer, sånna vinylgrejer ni vet.
Hittade en bil som skulle vara i Williams rum, och skulle då endast kosta 12 kr med frakt och allt. Men då visade det sig att den bara är 10 cm. Meningslöst..

men jag ska nog hitta ngt som passar alla barnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers