9 januari 2013

Uppe

Jaha, då var man uppe. Känner mig jätte konstig i kroppen. Den är slö. Vet inte vad som är fel. Känner mig helt enkelt ur balans. Har kört av spåret.
Men hur ska jag ta mig upp på spåret igen.
Det är inget roligt att må såhär.
Tacka gudarna att jag har min älskade Felix. Han stöttar mig och finns alltid där. Han gör saker för mig som ingen annan hade gjort.
Jag är nog ingen lätt person att leva med. Men Felix löser det. Och för det är han guld värd. Finns inget i hela världen som kan ersätta honom. Och jag är aå glad att han är min!

1 kommentar:

  1. Hej,

    vi är ett eventbolag som anordnar olika bloggevent runt om i hela Sverige. Är du intresserad av att få inbjudningar till våra event? Anmäl då intresse på vår hemsida http://mgroup.se/bloggevent/
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers