28 oktober 2015

Nerbäddad

Ligger nerkrupen i sängen bredvid maken som sover. Frank har inte riktigt somnat än. Han har svårt att komma till ro.
Han har börjat med något nytt, precis innan han somnar så åker händerna upp och han "slår" sig själv i ansiktet,  som om han försöker klia sig.
Vilket i sin tur då leder till att han vaknar igen och man får börja om på ruta 1.

Annars ligger jag här och är lite sentimental just nu. Felicia fyller 5 år.
06.59 28 oktober 2010 föddes min älskade prinsessa.
Detta är första gången jag inte har henne hemma på hennes födelsedag.
Har bara haft ons-sön med hennes pappa innan. Men i o med graviditeten i somras så gick vi över till varannan vecka i juni.
Känns i hjärtat att vara ifrån sin stolthet.
Min älskade lilla flicka.
Hon har det inte lätt nu när Frank kommit. Och inte blir det bättre av att jag skäller på henne för jämnan. Men vad ska man annars göra när hon hittar på skit??
Kan ju inte smeka henne medhårs och gagga med henne.
Hursomhelst, felix o jag ska köra ner till Ronneby på torsdag och träffa henne.
Det skulle komma så pass mycket folk och de skulle bli så trångt på onsdagen (idag) så vi väljer att köra ner dagen efter istället. Ska försöka sova nu. Jag tror att Frank faktiskt har somnat nu!

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers