28 augusti 2010

Godnatt folket!

Inatt blev det sent igen. fastän jag varit uppe sen 7.15. Förvånande? Japp. Jag trodde allvarligt att jag skulle slockna som en stock ikväll. Men icke.
Ska därmot krypa ner nu och snegla på Möss och människor på 5an. Den är faktiskt riktigt bra.
Men får se om man behåller 5an på eller om jag slår över till en annan kanal eftersom det är Paranormal State efter filmen och om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att vakna runt den tiden för att behöva få på toa. Slår aldrig fel.
Man är ju lite av en räddhare. Kan inte glo på något "läskigt" när jag är ensam.
Synd bara att man inte kan slå på Rederiet och glo på de. Kan, kan jag ju, men det känns inte riktigt rätt mot älsklingen. Vi har glott hela 14 säsonger tillsammans, då ska jag väl inte börja glo på att ensam nu?

Nä just de ;)

Nu blir det sängen.

Jag dansar bäst i världen!


Godnatti på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers