28 augusti 2010

Ny kattlåda?

Då vart det lördag och denna dagen har rusat förbi. Vaknade lite innan 11 och satt igång och dammsuga och moppa golven. Så att Sune och Whisky kunde spendera lite tid i "allrummet" med. Det har varit förbjuden zon för dom sedan onsdagskväll.
Men det är ju för att Sune gjorde som han gjorde, men jag misstänker att han bara var rädd och osäker. För  nu går han på lådan precis som han ska. Det enda som saknas är att han inte ska skvätta ut så mycket sand, haha!

Men jag får väl köpa en ny låda till dom små sötlökarna, en sån med tak och lucka ni vet? Fast om jag känner Whisky rätt så kommer hon inte gå in i den om inte jag tar av luckan. haha, min lilla räddfiis.


Just nu sitter jag hemma hos Tina och hon är nere och handlar med Jonas.
Jag har startat upp nytt kaffe och när dom kommer tillbaka så ska jag rusa upp i tvättstugan igen.
Kan inte lämna stället olåst. Sen har jag inte vidare bråttom med tvätten så sett. Det stängs inte av förrän 21.00. Men jag tänkte jag skulle vara en god granne och knacka på en av damerna som jag mötte i tvättstugan. Hon sa att hon hade behövt tvätta upp lite handdukar inför morgondagen då hon och hennes gubbe skulle iväg. Jag LOVADE ingenting, men jag sa att OM jag blir klar innan maskinerna stängs ner så skulle jag knacka på.

Vi får se vad som händer!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers