28 augusti 2010

Mitt i natten

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll nere hos Tina. Vi har faktiskt inte gjort allt för mycket.. som vanligt?
Druckit kaffe och bara umgåtts. Sen har vi glott lite på youtube och asgarvat. Vår sjuka humor!

Kanske barnsligt.. men barnsligt roligt isf !

Jag saknar min älskade Linus extremt mycket och jag kan fortfarande inte riktigt begripa att vi ska bli en familj. Men det tar väl sin lilla tid? Det är ju en helt ny omställning i livet, ingenting kommer bli sig likt och jag ser faktiskt framemot att få en liten. Familjen Karlsson :) heeeeeel Myyyyys!

Nej, jävla Sune som ska upp på diskbänken och stöka till de. askfat och fan vet vad. men men.. kattungar är kattungar :)

nu ska jag se om jag kan somna.

Godnatti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers