27 augusti 2010

Fredag och pengar, vad kan vara bättre?

Dagen startade med att jag va blixtertrött när klockan ringde. Och det är ju inte konstigt eftersom jag inte fick någon vidare sömn. Knät har spökat hela natten, men det vart ändå skönt att stiga upp och käka lite frukost.
Strax innan 8 ringde det på dörren och de va JSB som kom och skulle byta ytterdörren så jag passade på att sticka neråt Tinas och lämna in mitt internet där eftersom hon skulle låna det idag. Sen blev det 10 minuters väntan på bussen.
Jobbet va slappt och ganska lugnt idag. Jag satt och sorterade skor med Eva och det var fasiken vad det har kommit in skor. (Inga snygga heller för den delen)
Stack från jobbet vid halv 1 för jag skulle in till min älskling på lite fika och då passade jag på att köpa Kvällsposten till honom och en Mer till mig :)

Mamma hämtade upp mig och lillebrosan sen och det blev en sväng inom banken då jag fick tillbaka på skatten. Och det är helt underbart att det är fredag idag.. OCH pengar på detta!
Så nu blir det snart till att betala lite räkningar och sen ska jag kika över om jag kan unna mig ett par nya skor denna månaden. Får lite ont i mina fötter av dom jag har nu.
Så ett par gamla hederliga Gympadojor hade inte suttut fel nu :)

Pluttefiisen ringde nyss men han tar telefonen efter inlånsning istället så han ringer runt tio i 7 igen.
Imorgon blir det tvätt mellan 14-21 och det ska bli riktigt skönt att få allt upptvättat igen.
Imorgon tänker jag även ta mina täcken så jag verkligen kan sussa gott sen.
Whisky och Sune kommer över förväntan bra överrens och det är jag glad över. Hoppas bara att Sune gör framsteg nu över helgen, annars blir det en förflyttning på honom.
Trist, men så är det.

Nu ska jag ut och ta mig en skål flingor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers