8 september 2010

Jag ber om ursäkt!

Först av allt vill jag bara säga att jag är hemsk ledsen för att jag varit off och inte svarat när mina vänner har ringt eller smsat. Men jag har inte varit 100% "on" om man säger så. Jag känner att jag behöver ha lite tid för mig själv. Känna efter vad min kropp egentligen behöver. Det har varit mycket springande hos många nu de senaste veckorna och jag har blundat för den vila som jag egentligen hade behövt. Bara sitta hemma alldeles ensam och bädda ner sig till en film med lite gotte till. Även om jag egentligen inte trivs med att vara ensam, så är det faktiskt något som behövs.

Så alla ni som har ringt och smsat och inte fått svar, och till alla er som jag inte har ringt till när jag lovat att jag ska. Jag ber om ursäkt.. Jag är bara såå trött i min själv.

Hursomhelst så har det inte hänt mycket.. som vanligt.
jobb och slit och jobb och slit.. ja ni förstår?
Nu har butiken även nya öppettider så det är öppet måndag-lördag nu och det är mycket kämpigare.. annars kunde man ju ta det "lugnt" måndagar och fredagar innan när vi hade stängt.
Men nu är det full rulle hela tiden tycker jag. Och jag blir tröttare och tröttare för varje dag. Och det hjälper inte av att man inte får någon ordentlig sömn på nätterna av det förbannade krypet i benen...

Kan somna för att sedan vakna 1-2 timmar senare av att det kryper för fullt.. sen ska man upp och jobba på detta och sen "vara trevlig" mot vänner, nära och kära...det är inte lätt.. så om jag varit fräck mot någon idag eller om jag verkat bitsk... jag menar det verkligen inte..

Jisses, vilken bikt det blev inatt.. haha.

nej, nu ska jag försöka sova lite granna.. som tur är har jag sovmorgon imorgon..

Godnatt alla mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Herreugd Marcia, vi vänner måste förstå, du är ju förihelsike gravid, och det är inte det lättaste heller ibland!!! Ta hand om dig själv nu ett tag, dom andra får komma till dig nu! Jag ser alltid dig ute och går osv, inte heller så bra med bäbis i magen! Såå, ta god hand om dig själv nu :)

    SvaraRadera
  2. Tack, va söt du är :) Jaså du brukar se mig när jag är ute och gör byn osäker?
    Jag behöver bara samla ihop lite ny energi så är jag på topp igen. Men det är ju bara sååå tråkigt att samla ihop den ensam ;) haha.
    men det löser sig alltid, snart ser du mig ute i byn på äventyr igen ;) Kram

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers