2 september 2010

buffar?

Torsdag idag, eller tja, iallafall en stund till. har jobbat idag och det har inte hänt alltför mycket på jobbet. Hittade mig 2 halsband och 1 par örhängen. Inte mycket att hänga i julgranen, men de va fina iallafall :)

Slutade lite tidigare då jag åkte med pappa och Tessan och handlade. Så jag kunde få hem de viktigaste.
Sen blev det en snabbvisit hos Tina innan jag skulle hem och prata med älsklingen som ringde vid 19.
Det blev inte mycket sagt ikväll, han var trött och jag var trött. Men vi ska ju ändå ses imorgon så då finns det mer att prata om då :)

Idag kände jag de första buffarna :D Det finns inte en chans i världen att det kan ha varit något annat.
Det var mycket svagt, men det var något, kände de 2 gånger och jag kom på mig själv med att hålla andan. 
Vi får väl se när det sätter igång på riktigt.

Idag är jag extremt trött på att ha 2 katter.. Jag vill ha LUGN OCH ROOO!!!! Inte en massa race överallt!
Nej nu ska jag fortsätta spela Market Street på FB sen ska jag sova.. upp tidigt imorgon.

Gnajt!

1 kommentar:

  1. Nu börjas det Marica med lite knuffar :D Det jag skulle fråga är, vart är Linus ? Alltås du skriver att du bara träffar han på helgerna! Jobbar han nån annanstans? :) Bara lite nyfiken, du vet :) Ha det bäst kram ISabelle

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers