17 september 2010

Resultat

Som jag nämnde i tidigare inlägg så skulle jag ner till vårdcentralen och ta blodvärdet. Och som jag misstänkte så hade de gått ner. Från 125 till 115 och nu blir det till att börja knapra Niferex imorgon.
Får hoppas att de hjälper bara, för vem vill gå runt och vara trött och orkeslös och inte orka umgås?

Nu ligger jag och kikar på reprisen av Idol, som jag såg tidigare ikväll, men jag fann mig några favvisar ikväll så jag var bara tvungen att se det en gång till.

Men nu är det dags att avrunda och krypa ner, klockan ringer halv 7 imorgon. Och det kommer nog ta ett tag innan jag somnar, har halsbränna och det är inte lätt att somna med.




Godnatt på er!

2 kommentarer:

  1. Ojoj, sista bilden:) Goooose magen! Kram till dig och bebis. /Katrine

    SvaraRadera
  2. Riktig mage du ligger inne med nu gumman:)

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers