16 september 2010

Blodvärde-kontroll

Sitter här och tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska bege mig neråt Vårdcentralen. Har varit grymt trött de senaste dagarna och haft noll energi. Har fått order av L8 att jag ska ner och kolla blodvärdet så dit ska jag nu alldeles strax. Telefonisten jag prata med blev nästan lite irriterad på min barnmorska för att hon inte ville ta blodvärdet på mig förra gången jag var där. Så nu är det alltså 3 månader sen jag kollade värdet. Men som tur är så kan jag ju komma ner och ta ett här i byn.

Sen ska jag över en snabbis till MVC och kolla om jag kan skrivas över hit till Lyckeby, känns ganska meningslöst för mig att gå i stan när jag bor i Lyckeby..

Det får vara allt för denna gången. Kommer in senare ikväll.. om inte minnet sviker.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers