15 september 2010

Sprattel Sprattel!

Ligger här nerbäddad och trött. Ska alldeles strax sova, men tänkte att jag skulle inte och skriva lite här. Tycker det tar allt för lång tid mellan gångerna. Men så är det när man har ett livat liv ;)
Missade Idol idag och de va ju lite surt och nu missade jag reprisen med.. får väl glo på att imorrn istället?

Jag tänkte att jag skulle sova, men det finns visst en liten nattpigg bebis som inte låter mig få lugn och ro, haha.

Den sprattlar som aldrig förr och det är så underbart att känna. Ibland känns det som att allt är overkligt. Men när man känner bebis så fattar man.. nästan iallafall. Jag tror inte jag kommer förstå förrän jag får ha den i famnen.
Kan inte få in att jag redan är i vecka 23!
Tänkte jag skulle lägga in lite nya bilder på magen snart, vad sägs om det?

Tiden har verkligen rusat förbi och nu är det inte långt kvar till älsklingen kommer hem! Längtar så enormt mycket efter honom!

Linus, min sol, min luft, mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers