4 oktober 2010

Tiden går fort!

Redan den 5 oktober.. Kan ni fatta?
Vart har detta året tagit vägen? Dagarna tar slut lika fort som dom kommer och man hinner inte riktigt med i svängarna. Det är bara 39 dagar kvar innan älsklingen kommer hem. 39 dagar!! det känns som om det var igår det var mörkt och dystert och ingen visste något alls. Men man kanske ska vara glad att tiden går så fort så att allt kan bli som vanligt igen :) Baby, jag och bebis.
Nu märks det ju att man har fått mage med, kan inte sitta med datorn i knät som jag brukade. Magen lägger sig på styrplattan och musen far över hela skärmen, haha!
Annars känns det att man blir större och större vill jag lova. Orken är inte densamma och man blir anfådd för minsta lilla. var ute på en skön promenad med Jonas och Freja igår, och jag har min själ aldrig blivit så svettig förut, nog för att man har haft dålig kondis.. men inte så här illa.
Tröttheten har kommit tillbaka och man bara sover och sover... ge mig en kudde så kan jag sova varsomhelst.. Men nu ska jag avrunda detta för att dricka lite kaffe:)

hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers