5 oktober 2010

Varför just maten?

Idag har det inte hänt så mycket. Varit på jobbet och snurrat. Lika trött som vanligt är jag. Men inte kan man somna för det, nej nu ska halsbrännan störa mig. Inte undra på att man inte vill äta VARM mat, eller tja, KRYDDAD mat för den delen. Åt lite pommes innan ikväll, kryddade med grillkrydda och då ska ni veta att det är ju inte överdrivet med krydda, utan bara lite grann så de sätter lite smak. Men det räckte för att jag ska få lida resterande timmar av kvällen.
Känner mig hjälplös då det inte finns något alls som hjälper. Har pimplat mjölk som värsta kalven.. får fortfarande inte upp min lingonburk så det bojkottar vi. Vatten har jag provat.
Har ingen Novalucol, Gaviscon eller Samarin hemma och de är förjävligt.. det suger verkligen!!



Sen måste jag passa på att be om ursäkt för förra inlägget. jag var visst en dag i förväg.. IDAG är det det 5 oktober, haha!
Sov gott alla ni som inte lider av halsbränna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers