9 november 2010

En underbar helg, tillsammans med de underbara!

Denna helgen har gått väldans fort. Älsklingen kom hem på permission i fredags men dock 2 timmar försenad. Tåget stannade i Hässleholm då något fastnat på banan. Så alla passagerare fick ta en buss till kristianstad och sedan stå en timme och vänta på nästa tåg. Men allt gick bra som tur väl är.

Annars har vi bara haft en myshelg med skräckfilmer och gotte. Sen har vi varit uppe hos Felicia på Neo och bara gosat. Nu är det bara 6 dagar kvar innan han kommer hem på heltid och det ska bli så skönt att få en ordentlig vardag igen, en vardag som jag inte haft på 11 månader.

Idag har Felicia varit utan CPAP i en hel timme när hon låg i min famn. Mammas lilla tjej, så duktig!

Fick ett liten filmklipp med henne när hon har sina små söta ljud för sig :) Bilden är mörkt, men ljudet är såå mysigt.


Älskar min familj! <3


Imorgon blir det tvättstugan mellan 7-14, därefterupp till sockertoppen och gosa. Hon ska äta vid 15tiden. Hinner jag dit så är det bra, annars så åker jag dit lagom till kl 18. Men det ordnar sig iallafall :)
Nu ska jag krypa ner i vår stora säng, alldeles ensam.
Men inte länge till ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers