1 november 2010

Idag steg jag upp vid halv 9 tiden och började min dag med att pumpa lite till snuttan. Sen vart det att gå upp och sitta hos henne en stund och får då världens underbaraste nyheter.

Dom ska ta bort slangarna imorgon. Idag skulle de förmidligen göra ett nytt UL och ringa Karlskrona. Så jag gissar på att det snart blir hemfärd för vår del. Onsdag då kanske?

Men man blir så glad av att veta att ens lilla tjeja sköter sig bra. Hon smälter maten mycket bra och dom har ökat hennes mat ännu mer nu. Vilket inte är annat än superbra.
Så nu sitter man här på rummet och sneglar på Grey's. Lunchen skippade jag idag, den kostar 75 spänn!!! Rena rånet tycker jag, så det fick bli en stor yoggi och en stor kaffe på pressbyrån istället.

Men middag måste jag ta och den kostar 60. Men näringen måste jag ha för min produktion så det går inte att skippa middag.
Har även pratat med min BM idag och hon vart så glad att hon grät glädjetårar i telefonen att allt hade gått så bra. Och mina framtida tider behövde jag inte bekymra mig om, utan det skulle hon avboka och så skulle jag höra av mig till henne när vi landat i Karlskrona igen och fått ner fötterna på jorden.
Att det är måndag i Lund det märks, fullt med folk överallt och mycket mer rörelse.
Skönt det iallafall så man inte tror att man är ensamast i världen.

Nu blir det lite facebook och sedan korsord :)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers