31 december 2010

Nyårsafton!

Då är det bara några få timmar kvar på år 2010. Detta året har gått oerhört fort. Känns som om det är så lite sen det va nyårsafton.
Men nu går vi mot ljusare tider. Snön ska försvinna, värmen ska komma.. Och det bästa av allt, är ju att vi får hem Felicia inom några dagar nu, eller ja, kanske högst en vecka.
Sen blir det hemma 48 timmar och sedan tillbaka till NEO på kontroll och detta kommer hållas parallelt med BVC.
Men huvudsaken är att vi får ha henne hemma och styra lite själva.

Natten gick över förväntan bra, varför var jag ens så pirrig?
Jag ställde klockan om det skulle vara så att hon "sov över" sina mat-tider. Men de gjorde hon inte.
Hon sov i snitt 3-3½ timme sen upp och mata :)

Och jag är glad att jag inte är det sega typen. Jag blir pigg relavtivt fort när hon knorrar.
Hon har gått upp mer i vikt nu med, hon väger numera 2425g naken och det är ju toppen bra!
Läkaren ville ju se en mer stadig viktuppgång, och det blir de väl förhoppningsvis nu?

G, som jobbade imorse, sa att Felicia nästan gått upp ett hekto på 24 timmar. Så de är väl bra?

Och idag är det inte vilken dag som helst heller, jag och älskling firar 2 år tillsammans.
Och med detta blir det även vår förlovningsdag!

Kan man bli lyckligare än vad jag är just nu?
- Nej jag tror inte det!


HA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU!

Vi hörs på lördag nästa år ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers