10 februari 2011

♥Dag 05 – Definitionen av kärlek♥

Oj! Ja detta va ju inte lätt.
Men kärlek för mig, det är när man lever med sin bästa vän.
Man kan prata om allt, gå igenom allt tillsammans men ändå överleva.
Kärlek är så likt hat.
Man kan ju älska någon så mycket att man hatar. Skillnaden mellan älska och hat är hårfin.
All kärlek har fnurror på tråden, men är man envis och stark så klarar man allt.

Det sägs ju att kärlek övervinner allt, och jag tror att det ligger något i det.
Man kan hållas ifrån varandra, men ändå hålla lågan brinnande. Den kanske minskar, men den ökar lika fort igen.
Jag vet inte hur jag mer ska kunna förklara min definition av kärlek.

Jag vet bara att jag blir så tillgiven och vill bara ge och ge vilkorslöst. Jag kan släppa allt för min dotter och min sambo. Utan dom, ingen mig.

1 kommentar:

Lilypie Premature Baby tickers