12 februari 2011

♥Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar♥

Den kändis, som är min favorit, den jag älskar mer än allt annat!
Älskar.. eller ja, dyrkar, avgudar!!

Det är ju självaste Bo Martin Erik Eriksson.. a.k.a E-type!
Jag kommer nog aldrig sluta tycka om honom, jag har hållt fast vid honom sen jag var 9 år gammal! Herregud!
Och någon gång i mitt liv, då jävlar anamma, då SKA jag träffa honom! Om det så ska vara att jag blir gripen för klängeri! haha!
nej, allvarligt, detta är en person som jag önskar att jag verkligen få träffa! En heldag med honom hade gjort mitt liv!

Så Martin, ser du detta, släng iväg en kommentar eller skicka ett mail till Kaffemedmjoolk@hotmail.com
haha!

Sen hade vi nr 2, en kändis jag hatar!

Svårt egentligen då jag inte hatar någon. Men jag tycker MINDRE om, Petra Mede.
Hon var dansare förut, tror jag.. tro till och med det var balett hon höll på med?
Men den fick hon en ryggskada och kunde inte fortsätta med det, så hon valde att gå över til komiken.. Men jag anser att det var fel val..
Jag tycker inte hon är rolig för fem öre. Allt blir så överdrivet, som om hon själv tycker att hon är rolig?
Men sen vet man ju inte om det är manusförfattaren som sagt till henne att spela över? Kanske till och med producenterna har ett finger med i spelet.
Men det går iallafall inte hem i min tvsoffa. Näh, fy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers