12 februari 2011

Nu orkar jag snart inte mer! Jag behöver semester!
Att inte kunna sova ut, att inte kunna vila på dagarna eller göra det som behövs.
Städa, diska, laga mat, ta hand om lillan, tvätta, ev handling, tänka ut maten.

Att ha en bebis som skriker HELA tiden, sover 2-3 minuter åt gången eller rävsover. För att sedan gallskrika och inte bli tillfredställd på något sätt what so ever!

Kalla mig omogen mamma eller vafan ni vill, men jag är ta mig faaan inte wonderwoman!!!

Liite hjälp här hemma hade inte skadat! Lite hjälp med henne när hon är som jobbigast. Dagar eller kvällar eller nätter spelar ingen roll.
Nej, JAG ska göra allt. Jag jobbar ju inte om dagarna , jag går hemma. Det är ju inte jobbigt!

Du har rena semestern på jobbet din jävel!
Ska vi byta för en vecka? Ja det kan vi göra.. du kommer inte palla 2 dagar ens!
Och jag har suckar och pustar när hon börjar skrika, det är väl för att jag är trött på att inte kunna trösta henne!
Som om du är bäst eller? Få henne att sluta skrika då!
________________________________________


Som ni märker så har helvetet brakat löst här hemma, nu orkar jag snart inte mer!
Det hade varit fan så mycket enklare att vara ensamstående med henne, då hade man inte haft någon att bli arg på. Då är där bara jag. Men nu finns det en till VUXEN i detta hushåll. Men bara ligger där på nätterna och gör ingenting..
Istället för att ta henne medan jag gör flaskan? nej det går ju inte.

Sova är ju bäst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers