28 februari 2011

♥ Dag 17 - Ett favoritminne ♥


Det bästa minnet jag har!

Förutom att det var när vi fick reda på att vi skulle ha Felicia..

Det är när jag den 19 december 2008 ställde klockan tidigt som attan. Hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och tog bussen till bergåsa. Där bytte jag sedan buss för att åka till nättraby.. För första gången ensam med buss. Fjärilarna flaxade som attan.

Hoppade av vid benabacken och gick upp mot lägenhetshuset.. blev lite osäker och plockade upp telefonen och ringde.


Linus svarade och jag frågade om det var i 4E han bodde. Det var det.

-Bra sa jag, då kan ju komma och öppna dörren för jag är utanför.

- Är du inte alls sa han.

Jag öppnade portd
örren.

Linus sa då, - Nu öppnades porten..

jag vet, sa jag.. det är jag..

säkert.. säger
Linus, tror mig inte alls.

Men du, vänta lite, jag ska bara öppna dörren..

Han lägger ifrån sig telefonen och går upp mot dörren.. Låser upp och öppnar insnurrad i sitt täcke.. Och den minen han fick när han såg att jag ve
rkligen var där.. det var det mest underbaraste jag sett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers