28 februari 2011

♥ Dag 16 - Min första kyss ♥

Min första kyss.. det var med min allra första "pojkvän"
Kan ju inte räkna det som pojkvän. För om jag jämför den kärlek jag känner idag.. Så var det inte alls kärlek då.. Det var väl mer att man skulle "ha en pojkvän för att vara cool"

Men jag lyckades aldrig bli cool.. jag har alltid varit tönten.. och förmodligen så är jag fortfarande en.. men jag bryr mig inte på samma sätt som förr.. Jag vet att min liv är lika mycket värt som alla andras trots att jag kanske inte "har dom där märkesjeansen" eller "senaste iphonen"

Jag har världens underbaraste sambo och tillsammans har vi skapat världens underbaraste dotter. Det är det som betyder mest för mig!

Nu spårade jag ur från dagens lista.. men de får va så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers