21 februari 2011

Jag lever!

Jag lovar, jag lever!
Men i vanlig ordning så har jag inte suttit vid datorn. Och när jag väl har suttit, ja då har jag spelat Mafia Wars, haha!

Men jag ska väga upp de dagarna med den här dag-för-dag-listan.. och det kommer bli en bloggbomb så småningom.. Men ni får hålla er till tåls så länge!

Ikväll har jag varit hos min moster och tittat på BB (BigBrother), och jag kan ju bara säga som så här.. jag blev mäkta besviken!!!

vart är alla snygga killar???!!???!

Och åldern? Hallå! Försöker dom locka medelålders kåta kvinnor med lite äldre ålder denna gången?

jag får väl ge det en chans.. men skicka in ett par.. hur tänker dom där?

Jag tycker det verkar skruvat.. men men..

Ikväll har vi dessutom en liten bebis som VÄGRAR sova.. och som VÄGRAR vara tyst... jag börjar bli duktigt less på detta nu.. alltid samma visa, kväll efter kväll..

skrik skrik och åter skrik.. Finns det verkligen ingenting, som kan hjälpa????

Jaja, jag ska inte klaga, jag visste vad jag gav mig in på...

Men VARJE kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers