30 mars 2011

Nu börjar BB spåra ur!!

Årets Big Brother blir bara värre och värre!
Jag tycker det är en salig blandning av människor, vilket är bra!

Vi har Katerina, den s.k kristna läraren. Ibland så börjar man undra, är hon verkligen kristen?
Men samtidigt, det är klart att hon ska få släppa loss och roa sig oxå, men att pyssla med porrdans?
nej, ingen sådan lärare vill jag ha till mina barn iallafall.

Vanessa, den omtalade transexuella... Jag har absolut inget emot henne alls. Tycker att hon pratar lite för snabbt emellanåt så man inte hör vad hon säger, men hon kommer från Chile (?) och där pratar man spanska (?) och spanskan är snabb. Så det överlever man.

Men allt detta prat om stackars Vanessa.. att hon är äcklig och massa annat.
Bara för att hon är född som kille men nu lever som kvinna, är det något fel?
nej det tycker jag inte, det är ju hennes val, och det gör henne lycklig! Tänk hur dåligt DU hade mått om du inte hade fått vara den du egentligen är!

Nu har jag hittat en artikel frå QX där det framkommer att Gurkan kallat Vanessa för djävulen och att han ska bajsa i hennes säng om hon är kvar i huset.

Ni kan läsa artikeln HÄR!

Sen efter som han har sådant hat mot Vanessa och yttrat sådana saker som han har gjort så har han nu fått en vaning och hotas av uteslutning..
läs detta HÄR!

Och som personen har skrivit så tror jag också att detta s.k "hat" nog egentligen beror på rädsla och osäkerhet.. Men där har Vanessa en stor del också, hon kanske ska ta och backa ett par steg när hon vet att Gurkan inte gillar "det" hon är.. Men fortfarande så har jag inget emot henne, utan försöker sätta mig in i Gurkans situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers