31 maj 2011

MIN LINUS


Min Linus

Du är snäll, du är söt! Du gör jättegod julgröt! Du är snygg, du är het och du är kanske lite småfet? Men jag älskar dig för den du är, för du är mitt älskade Lingonbär.
Nej, skämt åsido.

Han är snäll, omtänksam, givmild.
Lagom känslig, aktiv, idelöra.
Mysig, rolig och alldeles underbar!

I mina ögon är han världens finaste, världens hetaste, världens sexigaste!
Han är min man! Min bättre hälft.
Även om han inte inser hur mycket jag älskar honom, så kommer det väl komma den dagen då han fattar?
Eller är killar så tröga?

Nej, han vet att jag älskar honom. Men vet han hur mycket jag värderar honom?
Att om jag hade kunnat hade jag lyft honom till skyarna?
Nej, det tror jag inte.

Men det gör jag. Och jag har inte mått såhär bra på länge!
Jag går hemma med Felicia om dagarna och vi hittar på bus, eller rättare sagt JAG hittar på bus, hon är inte riktigt så medveten ännu.
Han jobbar och sliter och kommer hem på eftermiddagen och då är det dags för käk. Innan han började jobbet så gick vi varandra på nerverna här hemma.
Hans första vecka, det var jobbigt, man var ju van vid att ha honom hemma och att ha någon att dricka morgonkaffe med.

Nu blir detta lite långt, kanske inte många som läser då.
vet ni, det skiter jag i! Min blogg är för mig och inte ska den anpassas efter någon annan.

Pöss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers