31 maj 2011

Vågen


Jag ställde mig på vågen hemma hos min vän Katrine och till min förvåning så visade vågen 10 kg mindre än vad jag trodde, blir man lycklig då eller?

Nu är det såhär, hela min släkt är viktfixerad. Så om jag nu tänker
börja med att kanske försöka krympa lite granna, så är det tamejfan inte en jävel som ska veta det, för det funkar liksom inte.
Det jag mer går på, det är midjemåttet. Det är det jag vill ska krympa.
Det är 3siffrigt, och det har det inte varit sen jag var gravid med Felicia. Så det skrämmer mig.
Men det är ju inte många cm som behövs för att man ska bli supersnygg ;)

fast, man kan ju inte bli något man redan är? Så vad ska jag då satsa på?
Jag vet, slim, fast, sexig kropp? Det hade ju varit något hörrni!

Barnmatsdieten? Neeej, inte lika barnslig som kissie ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers