19 juni 2011

Alltid finns man för sina vänner!

Något konstigt har hänt. Min dator säger att jag inte kan använda photoshop för mina 30 dagar-trial är över. Men konstigt nog så har jag ju avinstallerat skiten och laddat ner på nytt, en annan version till och med. Men icke sa nicke.

Mycket konstigt detta?

Dagen fick en annan vändning än vad jag hade trott då det helt plötsligt ringer på dörren och där står självaste Danne i hög person. Som vi har saknat honom på facebook i ett par dagar. Trodde ett tag att han faktiskt gått och dött.
Men i själva verket så har hans dator blivit stulen och han har dessutom utsatts för diverse hot. Och varit fastbunden. Stackare

Så som lite plåster på såren så har vi nu bjudit honom på söndagsmiddag, vår tradition här hemma är att ha tacos varje söndag. Och det verkade vara uppskattat. Skönt att kunna hjälpa sina vänner så gott man kan. Man har alltid dörren öppen och är idelöra.
Jag vet ju att han skulle göra detsamma för oss!

Nu sitter vi och lyssnar på lite Lasse Stefanz och dricker kaffe.
Felicia är fortfarande skrikig och rent ut sagt förjävligt. Detta har inte varit en bra dag.
Hon har haft ett jävulskt humör idag, det är så man undrar vad som hänt. Hon som alltid, för det mesta iallafall är på gott humör. Men bara varit skrik och gnäll och bök idag.

Sånt gillar vi inte. Då tryter humöret på en annan också efter ett par timmars försök med att lugna ner henne.

Hon har även börjat spotta och slåss, trots att hon är så liten, jag vet.
Men nu undrar jag, hur ska jag få henne att förstå att detta inte är ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers