19 juni 2011

Dags för kudden

Då vart man hemma igen efter en sväng hos moster. Cigaretterna tog slut så var illa tvungen att gå upp dit ikväll fastän jag kände för att vara hemma.

Felicia var lika skrikig där uppe, stackars tjejan! Vet inte vad det har varit med henne idag.
Nu sover hon iallafall och jag hoppas att det är för natten. Känner inte riktigt för en skriknatt.
Men kommer det så kommer det. Men man är ju inte van vid sådant längre ;)

Nu har jag duschat med så nu luktar man sommar :) hehe
Snart dags för sängen så får vi se vad morgondagen har att komma med, vet iallafall att mamma ska komma och så ska vi åka ut till City Gross och kolla efter en pool till lillan som hon kan bada i på midsommar. Mormors pool är bara uppe i 17 grader och det är på took för kallt för Felicia.
Bättre man köper en liten som man sedan kan hämta varmvatten från köket och ösa i.

Jag tror både Felicia och jag kommer njuta av att sitta och plaska där! :)

1 kommentar:

Lilypie Premature Baby tickers