13 juni 2011

Mycket har hänt sedan senaste inlägget. Linus jobbar, men har ju gjort de nu i snart 1 månad :)
Jag går fortfarande hemma med lillskruttan och nu har vi det riktigt mysigt om dagarna. Tar ju sin lilla tid innan man kommer in i rutiner som passar både henne och mig.

Hon har börjat intressera sig jätte mycket för vad Linus och jag äter. Så jag är inte den som är feg, utan hon får smaka på allt. Undviker dock mycket starkt kryddad mat och det som har mycket salt i sig.
Men av allt det andra får smaka en liten sked av.
Kvällsvällingen som funkade så bra till en början funkar inte så bra längre, hon vill inte dricka den överhuvudtaget. Så det får bli vanlig välling, då är hon desto hungrigare på morgonen och äter en stor portion mannagrynsgröt :)

Igår rullade hon över från rygg till mage för första gången och jisses så lycklig hon blev.. en liten stund iallafall, sen vart hon vansinnig för hon har inte fattat knepet att rulla tillbaka.

Annars är jag nöjd med livet och det rullar på som bara den, jag tycker allt att tiden kan sakta ner liite grann,

Ha en underbar kväll tillsammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers