11 juni 2011

Nu sover hon

Efter mycket om och men så sover Felicia. De senaste kvällarna har hon varit väldigt bökigt att läggas.
Hon flaxar med armarna fastän hon är så trött. Verkligen SKA vara vaken, vilket alltid slutar med ett litet skrikanfall och sedan faller hon i sömn. Tycker inte alls om att hon ska behöva skrika ur all energi hon har kvar.
Man ser ju riktigt hur trött hon är och behöver sova, men icke.

Men till något helt annat nu. Man sitter "ensam" ikväll, Linus bor i sin telefon. Konstigt, han fick ett MÅSTE att prata i telefon, ringde person efter person och jag ljuger ju inte om jag säger att han har suttit i telefon nu den senaste timmen. Skit kul för mig?
Verkligen inte, lite mys tillsammans kunde man ju ändå haft nu när hon sover. Men det blir väl så, att när han väl lagt på så vill han sova. Där rök den tvkvällen.

1 kommentar:

  1. Hej. Vet inte om min kommentar försvann i förra inlägget (om hur man lägger in sin signatur i inläggen). Så jag försöker igen:

    När du gjort din signatur på mylivesignature, gå in på "Want to use this signature" klicka på den länken. Sedan "generate HTML code". Kopiera den koden. Gå sedan in i blogger, "Inställningar", och sedan "Formateringar". Längst ner finns en ruta där det står "Mall för inlägg". Kopiera in koden där och spara sedan. Voilá! :)

    Lycka till!

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers