20 juni 2011

Trist dag

Dagen började redan klockan 6 då jag vaknade av något. Nu minns jag inte sådär på rak arm ?
Men det blev en halv kopp kaffe med älsklingen innan han stack till jobbet. Sen somnade jag om som en stock på soffan, vågade inte riktigt krypa ner i sängen igen eftersom det är så ljust nu på morgonen så tror Felicia att det är dags att gå upp när hon vaknar.

Så imorse tog jag det säkra före det osäkra. Men hon sov ända till halv 10 :)
Mammas duktiga tjej!

Sen blev det en snabbkaffe med mamma innan vi begav oss mot kättismåla och hämta min bror som sovit hos sin flickvän. Efter det blev det ett besök på City Gross där jag hittade en pool till lillan. Dock blev det inte den som jag först tänkte köpa utan det blev en mycket mindre och billigare pool och dessutom så är den neonrosa :)

(undra till vem jag köpte den egentligen, felicia bryr sig nog inte om färgen?)

Hursomhelst, handlade även middagsmat till imorgon. Oxstek! :)
har redan gjort grytan färdig, så nu ska de bara suga till sig alla goda kryddor! MUMS!

Älsklingen var inte hemma från jobbet förrän 21.00 ungefär, stackarn fick jobba över idag då de brunnit i ett miljörum i Annebo. Så det var ju tvunget att saneras..

ahja, detta blev nog ganska osammanhängande? men men..

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers