15 september 2011

Mycket trevlig dag!

Kommer inte ihåg hur mycket klockan var när jag vaknade imorse. Men mellan 8 och halv 9 måste det ha varit iallafall. Felicia fick sin frukost. Sedan ringde jag till Josefin, för jag skulle väcka henne, men hon var redan vaken. En stund senare (10.45) var Josefin här :)
Vi drack kaffe och fikade med de goa bakelser hon köpt med sig, Felicia lekte med sina nya gosedjur hon fick av Josefin.
Efter ett tag så ser vi att vädret blivit lite bättre och bestämmer oss för att gå ut och gå en runda. Men vi fastnade först vid gungorna så Felicia fick gunga lite. Sedan hamnade vi hos min moster.
Och där blev vi sittandes då Felicia somnade.

Josse bjöd på pizza också, mums! Så detta var en snabb summering av vår dag!
En RIKTIGT trevlig dag måste jag säga! Tråkigt att vi inte gjort detta innan!

Tack för idag vännen! Märks inte alls att det är flera år sedan vi sågs! Det var precis som förut!



1 kommentar:

Lilypie Premature Baby tickers