14 september 2011

Sen kväll igen

Imorse när jag vaknade fick jag mig ett ryck! Jag ställde mig och bakade frallor! Hör och häpna!
Tänkte att jag skulle bort och våldgästa Nathalie och bjuda på frukost. Men icke!
Min mamma kom hit på kaffe, jätte mysigt!
Strax efter så ringer min mormor och undrar om jag är hemma och om jag kan bjuda på kaffe. När jag svarat ja så ber hon mig öppna dörren. Då står "tanten" utanför dörren, haha söt mormor jag har! :)

Efter lite kaffe och skitsnack så blev klockan närmre 12 och dom åkte hem. Då passade jag på att lägga benen på ryggen och besöka Nathalie. Jag ville ju ha kaffekompis och Felicia ville leka med Rasmus, ah, jag tror hon ville det iallafall..

Så jag och Felicia har spenderat hela dagen tillsammans med Nathalie och Rasmus och det har varit supermysigt!
Imorgon kommer Josefin och besöker oss, det blir första gången hon träffar Felicia. Och det är första gången på.... ja jag vet inte hur många år det är sen vi sågs. Vi har planerat och planerat men det har aldrig blivit av! Men nu är det som det är!

Jag är nyduschad och nu tror jag det blir en nattecigg sen sova! :)

Tack för idag ALLA inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers