4 februari 2012

Det som är alla föräldrars mardröm


Detta inlägg handlar om något som krossat mitt hjärta idag! Inte bara mitt mänskliga hjärta, utan mitt mamma-hjärta och framför allt, mitt vänskaps-hjärta.

En mycket nära vän, fick tvillingar sep-11. En av pojkarna hade hjärtfel. Det var en tung period, för min vän och hennes partner. Hur mycket jag än ville, så kunde jag inte finnas där för henne. Att kunna hålla hennes hand, torka hennes tårar och bara finnas för henne.
Efter mycket om och men så fick dom komma hem med bägge pojkarna och familjelivet skulle starta på riktigt. Vi har pratat mycket om att träffas så jag skulle få se och kän
na på pojkarna. Gosa bebis är så mysigt. Och då min vän och jag inte träffats sen augusti dessutom.

Imorse när jag vaknade, så tittade jag min facebook. Och mitt hjärta stannade nog för en sekund och jag kände denna hemska smärta. Igår somnade deras ena son in. Och det var som om något inuti mig gick sönder. Jag brast ut i gråt och visste inte vart jag skulle ta vägen.

Jag ville slänga mig på telefonen för att ringa henne, för att finnas där. Men jag vågade inte. Jag vet ju hur dåligt hon mår nu. Och då klarar man kanske inte av att folk ringer?
Jag vill inte störa, inte göra allt värre.

Men jag valde att skicka ett meddelande. Ett meddelande som förklarar att jag finns dygnet runt. Om hon så vill ringa och skrika så finns jag!!

Ingen förtjänar att förlora ett barn! Inte en enda människa på denna jord förtjänar att känna denna grova sorg! INGEN!

Jag vet inte vart jag vill komma med detta inlägg. Jag kände bara att jag ville skriva av mig lite!
Du vet att jag älskar dig! Finns alltid för dig!!

Bowe, om du läser detta, du får ringa när du vill, OM du vill.Jag vill inte göra dig arg, ledsen eller mer deprimerad! Men bara ring när du vill!! :)

Förstår oxå om du tycker att alla hör av sig. Jag håller mig passiv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilypie Premature Baby tickers