5 februari 2012

1) Vad gjorde du för tio år sen?
För 10 år sedan så var jag i 12/13 årsåldern. Började då tjuvröka.
2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
För ett år sedan så höll jag och min föredetta på att packa upp våra kartonger i vår nya lägenhet.
Jag och dotter hade precis blivit utskrivna på NEO.
3) Fem snacks du gillar:
Lösviktsgodis, choklad, Glass, Kakor , ?
4) Fem sånger du kan hela texter till:
Kan måååånga?!
5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:
Då skulle jag ta mitt körkort och hitta mig en bra och säker bil. Sen låsa en del pengar.
6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
Hmm, jag vet inte. Är inte så himla glad för klänning/kjol
7) Fem saker du gillar att göra:
Umgås med familj och vänner, datan, pyssla?!
8)Fem dåliga vanor:
Dåligt tålamod, rökare, kaffeberoende, nagelbitare, ?
9) Fem favoritleksaker:
Telefon, dator, dottern, pojkvännen, vänner?
10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:
Rebecca, Nathalie, Ellinor...

1 kommentar:

  1. Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

    SvaraRadera

Lilypie Premature Baby tickers